Gå til innhold

Arcade 360 979-999kr hos Elkjøp og Expert.

MagnarP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et lite OT-spørsmål, siden jeg ikke finner "billig utstyr" tråden. Komposittkabelen yter ikke helt rettferdighet til hverken xboxen eller TVen, så jeg lurte på om noen veit om en relativt billig HDMI 3.1 kabel?

Om du gidder vente en drøy uke lønner det seg alltid å kjøpe simple ting som kabler, minnekort etc etc direkte fra Hong Kong via ebay. Eks.: http://cgi.ebay.co.uk/6ft-HDMI-Cable-For-D...%3A1|240%3A1318

Lenke til kommentar
Ekspert fra Oslo Hi-Fi Center ser ikke forskjell på en kabel til over 1500 kroner og en til 139 kroner:

http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/article2323104.ece

Deilig deilig! Endelig noen som har utført en skikkelig blindtest på dette. Litt artig at de som solgte den dyre kabelen til slutt måtte innrømme at det ikke var noen forskjell å se.

Takk for linken!

Haha...pwnd! Har en toslink kabel til 150 kr jeg fra xboxen til "anlegget", og det funker fjell! :D

Lenke til kommentar

tenker på å kjøpe arcaden eller pro, men er ikke sikker på om det faktisk er billigere å kjøpe arcade eller pro. er greit at arcade koster 1000kr ,men den har ikke hdd. er det mulig å kjøpe en 120gb til xbox'en som man kan lagre spill og save på? og er det vanlig med hdmi på alle arcade spillerne? ser elkjøp ikke reklamerer for det men expert gjør det. å hva er det med denne oppdateringen som kommer ut den 19.november. og flashing og slikt hva er bra med det?

håper på hjelp før tilbudet er ferdig. :D :D :D

Lenke til kommentar

Vel da har jeg også gått til anskaffelse av en X360. Kun pga prisen. Har ingen spill ennå, men antar jeg kan bruke den til å spille noen eksklusive 360 spill i fremtiden. Annet enn det er den totalt ubrukelig til.

Må si at denne klumpen av en konsoll ikke rekker PS3 til anklene i min helhetsvurdering.

- Den er stygg som juling.

- Den bråker.

- Kvalitetsintrykket er fraværende, sånn å ta og føle på altså.

- Ikke Wifi. Er dette mulig i 2008? Får ikke brukt den på nettet med andre ord.

- Dashboard er lysår bak PS3 sin XMB.

- ENORM strømforsyning. :nei:

- Og alt i alt en dårlig utstyrt maskin.

Vel, jeg visste jo dette når jeg kjøpte den, så det positive er:

- Kostet slikk og ingenting

- Kjører spill bra. Er der likeverdig med PS3

- Håndkontroller virker ok.

- De sier Live er bra. Det betyr ingenting for meg, da jeg ikke kommer meg på nettet pga manglende WiFi, samt jeg betaler ikke for å komme meg online, utenom det jeg betaler min IPS.

Lenke til kommentar
Vel da har jeg også gått til anskaffelse av en X360. Kun pga prisen. Har ingen spill ennå, men antar jeg kan bruke den til å spille noen eksklusive 360 spill i fremtiden. Annet enn det er den totalt ubrukelig til.

Må si at denne klumpen av en konsoll ikke rekker PS3 til anklene i min helhetsvurdering.

- Den bråker.

- De sier Live er bra. Det betyr ingenting for meg, da jeg ikke kommer meg på nettet pga manglende WiFi, samt jeg betaler ikke for å komme meg online, utenom det jeg betaler min IPS.

Du har visst aldri hørt om en nettverkskabel.

Lenke til kommentar

- Den bråker.

Du har visst aldri hørt om en nettverkskabel.

Jo, jeg hørte det var noe som hørte fortiden til :tease:

nei, det har seg slik at TV`en er langt fra routeren, som må stå der den står for å få signal til PC`en i 2 etasjen.

Lenke til kommentar

2 ting

Den DVD`en med arcade-spill. Her får jeg at "disc is unreadable" i den den skal loade selve spillet. Filmtrailer og annet fungerer fint. Hva kan være galt? må man være tilkoblet live for å få spillt disse eller?

Om jeg rister litt på konsollen, slik som jeg gjorde når jeg tok den ut av esken. Kan jeg høre akkurat som en fjærlyd eller noe på venstresiden, ved drevet. Er dette normalt eller er det noe som kan være defekt. (Ville ikke overraske meg med den elendige kvaliteten det er på disse maskiner)

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
2 ting

Den DVD`en med arcade-spill. Her får jeg at "disc is unreadable" i den den skal loade selve spillet. Filmtrailer og annet fungerer fint. Hva kan være galt? må man være tilkoblet live for å få spillt disse eller?

Om jeg rister litt på konsollen, slik som jeg gjorde når jeg tok den ut av esken. Kan jeg høre akkurat som en fjærlyd eller noe på venstresiden, ved drevet. Er dette normalt eller er det noe som kan være defekt. (Ville ikke overraske meg med den elendige kvaliteten det er på disse maskiner)

Den fjærlyden du beskiver kommer nok bare fra "kulelageret" som sjekker om konsollen står horisontalt eller vertikalt (Du vil se at det ene grønne lyset flytter seg hvis du legger konsollen over på siden).

Med andre ord det er ikke noe feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...