appelsinbrus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nå har jeg sitti her og KUKA dritlenge bare fordi hvert FØKKINGS pdf-program jeg laster ned enten har vannmerke eller er køddent å bruke. Finnes det virkelig ikke et program som går an å bruke uten at du trenger å være ingeniør, og som ikke har vannmerke?? Forbanna mange takk til den som finner meg et slikt program. Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det er ikke meningen at du skal editere PDF-filer. PDF er sluttproduktet som skal kunne leses mest mulig inntakt og lik originalen på plattformene som støtter formatet. Hvis det skal editeres, så er det noe som normalt gjøres på grunnlaget for PDF-en. Fra denne genereres deretter en ny PDF. Jeg skal ikke underslå at det likevel kan være grunner for å editere PDF-filer og da kan denne tråden fra i går kanskje gi noen tips. Skal du lage en ny PDF fra grunnen av og ikke vil bruke penger (f.eks. kjøpe Adobe Acrobat eller et konkurrerende produkt), så ser det ut til at OpenOffice.org er et godt valg. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Akkurat hva som skjer med fila driter jeg egentlig i.. Jeg har en kontrakt som jeg skal sende til USA per e-post, og må fylle inn noen av feltene før jeg kan sende den. Dats all. Men fant et nytt program i den ene linken der, Pdf-Xchange viewer. Skal se om det funker. Takk for svar. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Funka fett. Takk takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå