lasse_hansen87 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hei sann.. Er det flere her som har bestilt LBP ifra elprice?? Bestilte det og betalte det da prisen var 399, nå ser jeg de har satt den opp til 549... Flere som var heldige og fikk kjøpt det da det kostet 399?? Men det som er utrolig kjipt er at nå står lager statusen på: Utsolgt. Igår var det: bestillings vare 2-3dager.. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg bestilte på tirsdag og det sto da at jeg de skulle sende den 5. Siden det har jeg ikke hørt noe fra dem og vet ikke om den er sendt engang. Betalte 549.. Noen som vet hvordan jeg kan sjekke status? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Jeg gikk inn på kundeservice inne på siden dems jeg, og sendte en mail og hørte. Fikk nettopp dette svaret: " Hei! Beklager litt forsinkelse er ikke ankommet vårt lager........ Du er alltid velkommen til å ta kontakt med oss dersom du ønsker mer informasjon eller har spørsmål. Det er også mulig å finne informasjon på vårt kundesenter på www.elprice.no/kundesenter Ha en fin dag! Vennlig hilsen for elprice.no Toril Wolfe Kundekonsulent Elprice kundeservice" Regner vel med at de ikke mottar noen spill føre release datoen, altså i morra. Så er vi heldige mottar vi det vel i førsten av neste uke.. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fikk samme svar jeg og, svarte og sa at jeg ville avbestille. Stikker heller i butikken og kjøper det der da.. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 okay, hehe.. Du har ikke betalt ennå?? Har de det i butikken da?? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 okay, hehe.. Du har ikke betalt ennå?? Har de det i butikken da?? Sto i brosjyren de sendte i posten at dette spillet skulle de ta ut av lageret og ta rett i butikkene. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hadde betalt med visa, men de refunderte bare alt tilbake Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 okay, men trur ikke jeg gidder å avbestille, ettersom jeg har betalt bare 399kr for spillet =) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Betalte den nette sum av kr 0,- , jeg Men så får jeg vil ikke spillet før lørdag, eller begynnelsen av uka.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Betalte den nette sum av kr 0,- , jeg Men så får jeg vil ikke spillet før lørdag, eller begynnelsen av uka.. ' Nå er jeg dritt lei av deg Mokko. Hold kjeft, ellers får du ikke promotion koden! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Betalte den nette sum av kr 0,- , jeg Men så får jeg vil ikke spillet før lørdag, eller begynnelsen av uka.. ' Nå er jeg dritt lei av deg Mokko. Hold kjeft, ellers får du ikke promotion koden! Sorry, skal aldri gjenta seg.. Glemte jeg å fortelle deg det? Fikk en gratis Kratos-kode fra en tilfeldig dude for noen dager siden! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Betalte den nette sum av kr 0,- , jeg Men så får jeg vil ikke spillet før lørdag, eller begynnelsen av uka.. ' Nå er jeg dritt lei av deg Mokko. Hold kjeft, ellers får du ikke promotion koden! Sorry, skal aldri gjenta seg.. Glemte jeg å fortelle deg det? Fikk en gratis Kratos-kode fra en tilfeldig dude for noen dager siden! Glemte jeg å si det?? jeg fikk faktisk 3 koder i mitt blad. Skal gi bort den ene til Skerth på forumet (stavet riktig?) så blir det enten utdelt en kode til en heldig her(julegave) eller en konk. Btw, hvor lenge varte elprice's tilbud med lbp for 399?? Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 I want that Paisley! Hvor fikk du den i? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg bestilte hos Elprice til 399 men har ikke fått bekreftelse på at den er sendt. Men jeg meldte meg på for å få beskjed når de fikk det på lager og denne kom i ettermiddag. Vi har gleden av å informere deg om at Little Big Planet PS3 nå har ankommet vårt lager. Med vennlig hilsen Elprice.no kundeservice E-post: [email protected] Telefon: 05007 Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kjekt å høre at de hadde fått det inn nå. Bestilte og betale når det kostet 399,- Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fikk mitt eksemplar i posten idag. Sendt fra Elprice igår. Lenke til kommentar
LittleBigNorway Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Fikk mitt eksemplar i posten idag. Sendt fra Elprice igår. Mitt var sendt igår også, håper jeg får mitt i dag!!! Endring: Fikk det no Endret 8. november 2008 av MadeInNorway Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Å herregud, så spent jeg er på hva som kommer med posten i dag.. Enda ikke kommet noe post her! Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Æsj, kom ikke idag heller. Enten så er spillet ikke sendt eller så er posten ufattelig treg. tar vanligvis bare 1 dag med brevpost opp hit. Regner med Elprice betaler postbudet for overtid imorgen så jeg får det i posten på søndag. Er så irritert at jeg fikk akutt dritenød nå.... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fikk det ikke i dag jeg heller.. Men, er det noen av dere som har noe erfaringer med Zailor? Levering, kundeservice o.l.? En kompis av meg tenker på å bestille derfra, de har "mindre enn 10 på lager!", så jeg trenger litt raske svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå