Gå til innhold

LittleBigPlanet fra Elprice

Anbefalte innlegg

Hei sann..

Er det flere her som har bestilt LBP ifra elprice??

Bestilte det og betalte det da prisen var 399, nå ser jeg de har satt den opp til 549... Flere som var heldige og fikk kjøpt det da det kostet 399??

Men det som er utrolig kjipt er at nå står lager statusen på: Utsolgt. Igår var det: bestillings vare 2-3dager..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gikk inn på kundeservice inne på siden dems jeg, og sendte en mail og hørte. Fikk nettopp dette svaret:

"

Hei! Beklager litt forsinkelse er ikke ankommet vårt lager........

Du er alltid velkommen til å ta kontakt med oss dersom du ønsker mer informasjon eller har spørsmål.

Det er også mulig å finne informasjon på vårt kundesenter på www.elprice.no/kundesenter

Ha en fin dag!

Vennlig hilsen

for elprice.no

Toril Wolfe

Kundekonsulent

Elprice kundeservice"

Regner vel med at de ikke mottar noen spill føre release datoen, altså i morra. Så er vi heldige mottar vi det vel i førsten av neste uke..

Lenke til kommentar
Betalte den nette sum av kr 0,- , jeg :D

Men så får jeg vil ikke spillet før lørdag, eller begynnelsen av uka.. :(

'

Nå er jeg dritt lei av deg Mokko. Hold kjeft, ellers får du ikke promotion koden! :p

Sorry, skal aldri gjenta seg.. :innocent:

Glemte jeg å fortelle deg det? Fikk en gratis Kratos-kode fra en tilfeldig dude for noen dager siden! :dribble::thumbs:

Lenke til kommentar
Betalte den nette sum av kr 0,- , jeg :D

Men så får jeg vil ikke spillet før lørdag, eller begynnelsen av uka.. :(

'

Nå er jeg dritt lei av deg Mokko. Hold kjeft, ellers får du ikke promotion koden! :p

Sorry, skal aldri gjenta seg.. :innocent:

Glemte jeg å fortelle deg det? Fikk en gratis Kratos-kode fra en tilfeldig dude for noen dager siden! :dribble::thumbs:

Glemte jeg å si det?? jeg fikk faktisk 3 koder i mitt blad. Skal gi bort den ene til Skerth på forumet (stavet riktig?) så blir det enten utdelt en kode til en heldig her(julegave) eller en konk.

Btw, hvor lenge varte elprice's tilbud med lbp for 399??

Lenke til kommentar

Æsj, kom ikke idag heller. Enten så er spillet ikke sendt eller så er posten ufattelig treg. tar vanligvis bare 1 dag med brevpost opp hit. Regner med Elprice betaler postbudet for overtid imorgen så jeg får det i posten på søndag.

Er så irritert at jeg fikk akutt dritenød nå....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...