EinarEriksen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nå har nettbutikkene fått Nokias nye multimediatelefon på lager. Les mer Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 N85 frister veldig! Kan vi forvente å se Amobils test i løpet av uka? Lenke til kommentar
debianuser Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Vurderer å bytte min SE C905 i denne. Har nå fått 2 defekte C905 og venter på min tredje, tenker derfor bare å droppe den tredje til fordel for denne da de har samme pris. Liker spesielt at den kjører symbian og har 3,5 mm plugg, noe C905 ikke har. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hmm.. hvilken telefon er best av N95 og N85? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hmm.. hvilken telefon er best av N95 og N85? Nokia n85 er best av de to.. enkelt og greit.. Lenke til kommentar
ooofredrikooo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har nettopp brukt hele stipendet på denne telefonen, og kan informere om at - Videoopptak ikke fungerer i beste kvalitet (Hakker så sykt at det du filmer blir helt ubrukelig) -FM-Senderen ikke fungerer i det hele tatt. Får absolutt ingen signal inn på anlegget i bilen. Ellers en topp telefon med mye smarte løsninger. Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har nettopp brukt hele stipendet på denne telefonen, og kan informere om at - Videoopptak ikke fungerer i beste kvalitet (Hakker så sykt at det du filmer blir helt ubrukelig) -FM-Senderen ikke fungerer i det hele tatt. Får absolutt ingen signal inn på anlegget i bilen. Ellers en topp telefon med mye smarte løsninger. Har også N85 og vil bare berette om at min FM-sender fungerer strålende, så da er det nok noe feil med akkurat din telefon. Når det gjelder videoen så stemmer det med hakkinga, men hvis du velger å lagre til telefonminnet så går det helt fint. Men da får man ikke mer enn 2 min sammenhengende video. Med andre ord, minnekortet skriver ikke videoen raskt nok... Tipp topp telefon, anbefales! Lenke til kommentar
_Niclas_ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 kommer testen av n85 snart ? leste at den skulle bli ferdig i løpet av den uka her så venter spent! Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ta dere god tid, og skriv en lang og utfyllende test av denne! ^^, Gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Venter også på test, nettop solgt iPhone så nå står det mellom C905 og denne Lenke til kommentar
ooofredrikooo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ok... Da må jeg få sjekket det. Men det er jo helt latterlig at det ikke skal kunne være mulig å filme i mer enn to minutter. Videokvaliteten var jo en av hovedgrunnene til at jeg kjøpte telefonen. Betyr vell at jeg må ut med spenn til nytt minnekort det da? Det er for dumt at det kortet som følger med ikke skal være mulig å bruke. Reklamerer for god videokvalitet gjør de, men de opplyser ikke om at det er ekstrautstyr. SVINDEL! Har også lest et annet sted at N85 har en tendens til å reboote i tide og utide. Har skjedd en gang med meg, men har ikke hatt den mer enn 3-4 dager så vet ikke om det er noe som gjentar seg. Lenke til kommentar
vikingfjord Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 -FM-Senderen ikke fungerer i det hele tatt. Får absolutt ingen signal inn på anlegget i bilen. Hvordan fungerer egentlig det der? Fungerer det på alle bil cd/radioer eller må de være nye/ha noe spesielt for at det skal funke? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det fungerer til enhver vanlig FM-mottaker, alt fra bilstereoen til lommeradioer. De trenger ikke å ha noe spesielt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Merkelig at denne anonsen kommer i dag Har hatt denne i salg i min butikk i snart 3 uker. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Valgte denne fremfor C905 hovedsakelig fordi jeg liker Symbian systemet, og er vant med Nokia. Sendes forhåpentligvis fra CDON i morgen, så jeg gleder meg til å se hva den duger til. Skal nok bli en god erstatning for min gode gamle N80! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Valgte denne fremfor C905 hovedsakelig fordi jeg liker Symbian systemet, og er vant med Nokia. Sendes forhåpentligvis fra CDON i morgen, så jeg gleder meg til å se hva den duger til. Skal nok bli en god erstatning for min gode gamle N80! Håhå... Vær klar for overgangen Og raske menyer Lenke til kommentar
ooofredrikooo Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Vær klar for at ting ikke virker som det skal. Håhå... Lenke til kommentar
ketle Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det er vel sikkert noen software problemer i starten som blir rettet opp etterhvert. Det som jeg syns er mer bekymringsfullt er at slideren virker veldig slarkete med tanke på at dette er en dyr telefon. Feks så har slider-telefoner til halve prisen ikke i nærheten så mye slark som denne. Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Merkelig at denne anonsen kommer i dag Har hatt denne i salg i min butikk i snart 3 uker. Som du kanskje har lagt merke til tidligere er aldri disse artiklene nøyaktige. Slike artikler som dette fungerer vel mer som sidefyll på en stille dag? De er i hvert fall _aldri_ presise. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Litt dyr, men bortsett fra det, gleder jeg meg til tester av telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg