Kneths Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg pleier vanligvis ikke å henge meg opp i slikt, men i det siste tiden har jeg irritert meg grønn over sangen som spilles i en av sangene på viasat 4. Grunnen er at jeg mener å ha hørt den før og håper noen her på forumet kan hjelpe med tittel og band. Reklamen er den der det promoteres en ny sesong (ellernosånt) av Dexter, Chuck og praksisjobben blant annet. hele reklamen innledes med Chuck som roper "its alive!". Har sett reklamen også på kino. BTW: Hvis dette er en post på feil sted, så beklager jeg det. Er ny her og vet ikke om alle underemnene og er ikke helt innført i postingkulturen på høgget, så jeg postet hvor det så ut til å passe. Lenke til kommentar
Kneths Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Spør her. Oi oi oi. Tidenes flaueste. Her satt faktisk jeg å trodde disse underemnene var det eneste plassene man kunne poste på forumet, men så kunne jeg bare scrolle nedover... Det laga vel dugelig førsteinntrykk på forumet kan jeg tenke meg... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Mange som har vært medlemmer lenge også som ikke vet om akkurat denne tråden. Det stenges gjevnlig tråder som dette. Endret 6. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Som nevnt kan du poste i den andre tråden, så nå stenges denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg