oyvindfl Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hei, Vurderer å sette inn et ati kort til i min stue pc. Det hadde vært gøy å kunne guffe på med grafikk på min 40 tommer lcd-tv. Men så var det dette med minne. Mitt skjermkort har 256 mb minne. Kan jeg sette det opp i crossfire med et kort som har 512 mb minne? Forutsatt at kortet har samme GPU altså ati 3650. Om noen har erfaring med ytelse på dette kortet i crossfire hadde det også vært artig å høre om. Vennlig hilsen Øyvind Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ja, det kan du.. Fine med Crossfire, er at CF er mye mer fleksibelt enn SLI. Så om du har 256,512,1024MB Ram - Sapphire, Asus, MSI, Gigabyte - 650, 670, 690MHZ klokkehastighet har ingen betydning. Bare husk dog at ingen er sterkere enn dets svakeste ledd. Lenke til kommentar
oyvindfl Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Ja, det kan du.. Fine med Crossfire, er at CF er mye mer fleksibelt enn SLI.Så om du har 256,512,1024MB Ram - Sapphire, Asus, MSI, Gigabyte - 650, 670, 690MHZ klokkehastighet har ingen betydning. Bare husk dog at ingen er sterkere enn dets svakeste ledd. Flott med raskt svar! Takker for det.. Er det slik at man må ha connector mellom skjermkortene såkallt bru/bridge? Har kikket innom netshop komplett og digitalimpuls, uten hell. Kanskje litt dumt spørsmål, men hvilken kattegori ligger den eventuellt under? -Øyvind Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ja, det kan du.. Fine med Crossfire, er at CF er mye mer fleksibelt enn SLI.Så om du har 256,512,1024MB Ram - Sapphire, Asus, MSI, Gigabyte - 650, 670, 690MHZ klokkehastighet har ingen betydning. Bare husk dog at ingen er sterkere enn dets svakeste ledd. Flott med raskt svar! Takker for det.. Er det slik at man må ha connector mellom skjermkortene såkallt bru/bridge? Har kikket innom netshop komplett og digitalimpuls, uten hell. Kanskje litt dumt spørsmål, men hvilken kattegori ligger den eventuellt under? -Øyvind Vell om du kjøper fra en større produsent så følger den med skjermkortet, denne skal da ligge i esken... Har kjøpt 2x 3850 selv og jeg har nå 2 broer, skulle du fortsatt ikke få noen så finnes de i hopetall på Ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå