pululf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hei! Jeg kjenner en i USA som skal sende meg en pakke. Men han sier at det vil koste 160 dollar å sende den! Så jeg lurer på om det er mulig å gjøre det billigere? For så mange penger kan jeg rett og slett ikke avse. Lenke til kommentar
Star Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg sendte en pakke med USPS på ca. 20 kilo for 89 dollar ( inkl. forsikring ) Hvor stor er pakken? Dyrt innhold? Endret 6. november 2008 av Star Lenke til kommentar
pululf Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Jeg sendte en pakke med USPS på ca. 20 kilo for 89 dollar ( inkl. forsikring ) Hvor stor er pakken? Dyrt innhold? Nei.. Ikke så dyrt. En trafo bare. Den veier vel rundt 2 kilo, og er en liten pakke. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 160 dollar for 2 kilo? Den var drøy. Finns nok billigere valg uten at jeg vet hva det heter i statene. Jetcarrier er jo og et alternativ hvis han er vrien. Lenke til kommentar
Star Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kalkuler her Priority mail på en pakke på rundt 2 kg ligger jo på 30-50 dollar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå