Vegard_Haug Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Politijakt. Se videoen Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Utrolig! Dette så faktisk gøy ut! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 hm.. ser jo ikke så ille ut Håper virkelig dette blir bedre enn pro street og det spillet før det igjen. Most Wanted var faktisk ganske bra i sin tid. (Min mening) Pro Street låner jeg hos en kamerat, og det har igrunn ikke blitt spilt så mye for å si det sånn... Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 skal jo bli mer likhet som Most wanted da etter fansen ville ha det. så tror faktisk dette skal bli helt konge jeg... har til og med forhånds bestilt det men most wanted er nok det beste som er laget i NFS serien. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Most wanted var gode tider ja Pro street var årets skuffelse 07, dette ser bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg