Joachim_F Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nøkkelen til suksess ligger i etterfølgere, mener Activision Blizzard. Les mer Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 ..men allikevel får stort sett kun EA pepper for å kun tenke penger Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Huff, er det en ting spillbransjen har nok av så er det oppfølgere. Activision Blizzard ser dessverre ut til å ha tatt over melkejobben til EA. Her skal det satses på det sikre ser jeg. Utrolig kjedelig at de dropper Brütal Legend fra legenden Tim Schafer (Monkey Island 1-2, Grim Fandango etc.). EA kommer i det minste med litt spennende saker som Boom Blox, Spore, Dead Space, Left 4 Dead, Skate og Mirror's Edge. Endret 6. november 2008 av kilik Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Selv om jeg skjønner hvor han vil hen med dette, merker jeg det vrir seg litt i magen her. Han snakker om store inntjeninger og hva selskapet trives best med, men han nevner ikke kundene med et ord. Noe sier meg denne taktikken kanskje vikrer nå om dagen, med titler som COD som selger godt på sin 4/5 utgivelse. Men når man nærmer seg COD 10 regner jeg med fansen er lei overscripted action eventyr, og da kan det fort slå voldsomt tilbake på de. Forklarer jo hvorfor Brutal Legend osv ikke får mye støtte hos sine nye eiere, da dette må sees på som et risikabelt prosjekt der i gården. Tjener vi ikke flere hundre millioner, blir det ikke noe spill Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 ..men allikevel får stort sett kun EA pepper for å kun tenke penger om det ikke hadde vært for at blizzard lagde WoW Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 - Heisann! Meg og gutta har denne geniale ideen om et spill. Det kommer til å revolusjonere hele begrepet "interaktiv underholdning", det kommer til å bli det beste noensinne!- Mulighet for oppfølgere? - Ehm, nei, fordi du dør i slutten av spillet ... - Da dropper vi det! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ghostbuster og World in Conflict ble droppet fordi de ikke ser muligheten til å gi ut en oppfølger hvert eneste år på hver eneste konsoll? Bra de mer eller mindre bekreftet Guitar Hero 20, men det får da faen meg være grenser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg