HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvis man skal tro denne artikkelen så kan det se ut som om Slash kommer til Quartfestivalen 2009. Hva synes folket om det? Min personlige mening er jo at dette er helt glimrende. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er bare å tro i vei, står også på hjemmesiden til Quart. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Slash <3<3<3 favoritten min det blir aktuelt! ^^ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Frister å ta turen, ja. Kun pga. Slash selvfølgelig. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Frister å ta turen, ja. Kun pga. Slash selvfølgelig. Jepp! Elsker alt ved den fyren "Røykeloven tok han ikke høytydelig, der han nøt en sigarett i sofaen i kongesuiten på Royal Christiania Hotell - iført rød t-skjorte, solbriller og sin karakteristiske flosshatt" Mann Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Helt klart et stort idol den mannen. Lenke til kommentar
boogiesg84 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 den pressekonferansen var mye interesant gitt................. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Har ikke sett den selv engang. Er ikke det som er den gledelige nyheten. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 jeg skal dit med storebroren min Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Da er det avgjort; jeg og en venninde skal nedover. En lang og god biltur. :!: Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Og nå er vi snart i februar og så vidt jeg vet har det ikke kommet flere navn på lista. Krsand kommune gidder knapt å støtte festivalen. Blir det noe av og blir det i så fall bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå