L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Så da er det altså greit å jukse? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Skulle ønske jeg kjente læreren din. Forsøk på juks burde gi deg automatisk stryk. Hadde bare læreren fortalt oss om prøven på forhånd, så hadde aldri dette skjedd. Hadde du bare hatt baller til å ta prøven på strak arm hadde ikke dette skjedd Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Forsøk på juks skal gi automatisk stryk, med mindre læreren er for grei. Hvis læreren ikke sa i fra er det bedre å ta opp dette på en grei måte og stå samla mot han/henne. Endret 6. november 2008 av Crashking Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Skulle ønske jeg kjente læreren din. Forsøk på juks burde gi deg automatisk stryk. Hadde bare læreren fortalt oss om prøven på forhånd, så hadde aldri dette skjedd. uanmeldte prøver har da alltid vært vanlig i mange fag? ser ikke problemet. gjør lekser og følg opp pensum så går det som en lek neste gang Lenke til kommentar
Gant! Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Ja. Ble tatt i juksing under en GYM-prøve av alle ting. Læreren klikket, og jeg ble kastet ut, og fikk stryk, tror jeg. Han sa vi skulle snakke om det, har enda ikke gjort det da :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ja. Ble tatt i juksing under en GYM-prøve av alle ting. Læreren klikket, og jeg ble kastet ut, og fikk stryk, tror jeg. Han sa vi skulle snakke om det, har enda ikke gjort det da :O og hva slags lærdom trekker du av det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ja. Ble tatt i juksing under en GYM-prøve av alle ting. Læreren klikket, og jeg ble kastet ut, og fikk stryk, tror jeg. Han sa vi skulle snakke om det, har enda ikke gjort det da :O og hva slags lærdom trekker du av det? Tydeligvis at man ikke skal bli tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ja. Ble tatt i juksing under en GYM-prøve av alle ting. Læreren klikket, og jeg ble kastet ut, og fikk stryk, tror jeg. Han sa vi skulle snakke om det, har enda ikke gjort det da :O og hva slags lærdom trekker du av det? Tydeligvis at man ikke skal bli tatt. steike ta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå