LewiU Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hei! har et problem med at Pc`en fryser når jeg måler opplastning på tptest.se e.l. eller når torrent program har stått på i ca 1min. jeg har prøvd å deaktivere windows brannmur, antivirus og x anntall java. er det noen som skjønner hva som er galt? for det gjør ikke jeg, hehe! jeg bruker vista x64 og noen av komponentene til pc`en er: Asus P5E, X38, Socket-775, DDR2, ATX, Firewire, GbLAN, 2xPCI-Ex(2.0)x16 Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz 1333Mhz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte Corsair TWIN2X 6400C5DHX DDR2, 4096MB Kit w/two CL5 2GB Dimm's, E.P.P and DHX Western Digital Raptor 150GB SATA 16MB 10000RPM Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2 16MB 7200RPM Western Digital My Book Premium Edition 500GB USB2.0/Firewire Samsung DVD-brenner SH-S203 SATA EVGA GeForce 8800GTX 768MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI-I, with CRYSIS Jensen Air:Link 89300 LongRange Extreme-N Jensen Air:Link 83300 LongRange Extreme-N Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 hva slags torrent-program bruker du? Azureus? Den bruker java, det gjør kanskje den opplastings-hastighetsmåleren også. Så da kan java være problemet. Avinstaller alt som har med java å gjreø, og legg det inn på nytt. Finn et nytt torrent-program og se om det hjelper. utorrent er et ganske søtt og lite program som ikke krever allverdens ressurser Lenke til kommentar
LewiU Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 hva slags torrent-program bruker du? Azureus? Den bruker java, det gjør kanskje den opplastings-hastighetsmåleren også.Så da kan java være problemet. Avinstaller alt som har med java å gjreø, og legg det inn på nytt. Finn et nytt torrent-program og se om det hjelper. utorrent er et ganske søtt og lite program som ikke krever allverdens ressurser jeg brukte Vuze før (som bruker Java), men byttet til uTorrent, men det hjelper ikke.. har slettet alt av java å prøv med litt forskjellige. men finner ingen som hjelper meg noe.. har av-installert og re-installert uTorrent før og etter jeg har satt av brannmur. tptest.se bruker å java.. takk som svarte Lenke til kommentar
LewiU Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Om noen skulle lure, så fant jeg ut av det... jensen airlink har problemer med x64 os... fikk ny driver til kortet fra realtek, funker så flott atte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå