Åsmund Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 vet noen om en skriver som ikke trenger støm fra stikkontakt? en kompakt en som jeg kan ha i bilden. skal koble den opp til en bærbar pc. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Har en gammel Canon BJ10 som du kan putte batteri i Eller kanskje noe sånt? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...25&GrpID=2&s=pl Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 snasen. noen som har erfaringer? og en ting til... Er portable pc det samme som bærbar pc? :-? Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 HP 350 (som Komplett sel) er eit godt val. Sikkert ikkje den minste du kan få, men skikkeleg robust og påliteleg. Eg har sjølv forgjengaren HP 340, og er nøgd med den. Det er ein stor fordel å kunna skriva ut gjennom den infraraude porten, så slepp du kabelstyret. Små, batteridrivne skrivarar har funnest i mange år. Min Brother HJ-100 er frå 1991. Dersom du kjøper brukt, bør du passa på at batteriet framleis er i brukbar form. Utskriftskvaliteten (vanleg svart-kvitt) er oftast bra, men sjekk at du kan få tak i blekkpatroner. (Brother-skrivaren min er frå ei tid då "alle" brukte same blekkpatronstandard. Eg har i alle fall brukt patroner frå Apple, Canon og Brother, og dei finst framleis å få kjøpt.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå