schneidig Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Isteden for at jeg kjøper en harddisk på 120G for 1000kr. Så kan jeg vel kjøpe en ekstern harddisk som jeg kan lagre filmene på og koble til xboxen og se?? Da kan vel jeg også brenne dvd-er på xboxen og lagre det på den eksterne harddisken? Men hvis jeg laster film over til harddisken fra pcen, og filmen/musikk/bilde ikke kommer opp. Hvilket program bruker jeg til å konvertere da? Takker for svar Endret 7. november 2008 av schneidig Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Les dette. Jeg anbefaler å kjøpe Elite. Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Takker for svar Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) hmm, men hvis jeg kjøper arcade, og så kjøper en hardsik på 120GB for 1000kr seinere. Lønner ikke det seg mer enn å kjøpe premium? for boksene kan jo det samme. Og på arcade er det jo med 5spill. Den hardisken jeg kjøper da, den kan jeg putte inn i xbox arcaden? Ingen av xboxene har trådløs, så må ha kabel? Man kan kjøpe trådløs for 650kr, den går uten lagg eller noe sånt? Og man får sett dvd og lagret det på alle? Og man får lastet ned filmer, og så puttet det inn på xbox? Takker for svar Endret 6. november 2008 av schneidig Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 hmm, men hvis jeg kjøper arcade, og så kjøper en hardsik på 120GB for 1000kr seinere.Lønner ikke det seg mer enn å kjøpe premium? Premium har bare 60gb, men det er billigere å kjøpe premium. Og på arcade er det jo med 5spill. Det er bare arcade spill, ville ikke regnet de som spill. Den hardisken jeg kjøper da, den kan jeg putte inn i xbox arcaden? Det kan du. Og man får sett dvd og lagret det på alle? Du kan se dvd på alle og du kan lagre spill på alle. Men du får ikke lagret spill på harddisken som gjør at det blir kortere lastetider og at xboxen bråker mindre. Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Du er kjempe flink og grei Kris Et siste spørsmål bare Det er ikke trådløs på premium eller arcade? Og hvis jeg kjøper en trådløs tilbehør, da kan det vel ikke lagge i det hele tatt? Vet man kan koble til nettet, men får man surfet? Som nettby osv, og så koble til tastatur? Som cs 1,6 kan vel ikke spilles på xbox? Et spørsmål ble til mange... Jeg er nok irriterende til slutt, men takker for svar Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det er ikke trådløst nett på noen av Xboxene, nei. Vet ikke om det blir noe lagg, tror det bare skjer hvis du har dårlig internettlinje. Du kan ikke surfe på nettet, det er det bare Wii og Playstation 3 som kan. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg bruker trådløs nett på xbox'en min og det lagger ikke noe. Internett på xbox live er kun til spilling og nedlasting fra Marcketplace. Du kan bruke msn, men ikke surfe på nett som på en pc nei. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Arcade kommer med 6 spill faktisk. 5 arcade spill, som har en verdi på rundt 300kr og sega superstar tennis, som er et nytt spill. Og ganske bra. Selv synes jeg det er smartest å kjøpe arcade fordi da får man et minnekort også, som kan være veldig greit å ha. Det koster også 400kr løst. Og hvis man finner ut at man vil ha harddisk så er det bare å kjøpe løst. Selv klarte jeg meg fint lenge uten noen harddisk. Kjøpte en brukt 20gb veldig billig nylig men har egentlig ikke hatt særlig bruk for den. Hadde ikke kjøpt den på nytt i dag. Fremdeles masse plass på kortet til game saves.Med mindre man vet man må ha harddisk i dag, eller de 2 spillene som følger med i de pakkene, så er arcade kanskje det lureste valget. Vil uansett ikke bli særlig dyrere hvis man kjøper harddisk senere til den. Pluss at man har et minnekort som man ikke ville gjort med de andre. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det koster også 400kr løst. Det koster under 200kr her: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12361 Fremdeles masse plass på kortet til game saves. Hva hvis han vil ha demoer eller game packs? Eller lagre spill på harddisken? Selvom du kjøper arcade bør du kjøpe en harddisk. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det koster også 400kr løst. Det koster under 200kr her: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12361 Fremdeles masse plass på kortet til game saves. Hva hvis han vil ha demoer eller game packs? Eller lagre spill på harddisken? Selvom du kjøper arcade bør du kjøpe en harddisk. Hva hvis man ikke vil? Hva hvis man finner de 6 spillene mer interessant enn panda og lego? Nesten halvparten av de som har kjøpt 360 bruker ikke Live en gang og det vil bare øke i fremtiden jo flere barn og casuals som får den. Og som sagt, man kan alltids kjøpe en harddisk senere hvis man trenger. Man kan få kjøpt brukte i dag for veldig lave priser f.eks. Hvis man kjøper en arcade i dag til 1400kr og en harddisk senere til 500-1000kr så har man ikke brukt noe mer penger. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1031633 Og nå koster den bare 979 så det er ikke noe å tenke på en gang. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvis den koster under 1000 er det ikke mye å tenke på, nei. Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Må jeg være gold medlem for å kunne spille online mot venner? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Gold for å spille online, ja. Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Ah, okei. Man kan jo chatte på xbox, så kan man koble til et tastatur?? Et vanlig til pc. Man får vel ikke cs 1,6 eller source på xbox? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 CS er ikke til xbox, nei. Og du kan chatte med xboxen, men vet ikke om du kan bruke tastatur. Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Hvordan skal man kunne skrive da? Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Forbindelser Kontakttype 1 x AV-kabelport 3 x USB 2.0 1 x Ethernet ( RJ-45 ) Totalt antall (frie) ekspansjonsspor 2 ( 2 ) x minne Pc tastatur går jo på usb port da Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Du kan skrive med kontrollen, og du kan skrive med disse: http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...&plid=89354 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå