Gå til innhold

– Satser på kvalitet over kvantitet (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt å se at noen tar seg ordentlig tid til å bli skikkelig ferdig med spillet. Alt for mange spill som lages kun for å tjene penger i disse dager.

Alle spill lages for å tjene penger. Ikke tro noe annet.

 

 

Det er klart man skal tjene på det man gjør, men det er forskjell på lidenskap for spillkunsten og lidenskap for kronerullingen. Jeg er overbevist om at mange spillskapere arbeider ut i fra en lidenskap til spill og et ønske om å lage et kunstverk, noe mange spill er.

Lenke til kommentar
Godt å se at noen tar seg ordentlig tid til å bli skikkelig ferdig med spillet. Alt for mange spill som lages kun for å tjene penger i disse dager.

 

Artikkelen handler om at de skal lage færre spill pågrunn av akkurat økonomien. At det er kvantitet over kvalitet de har valgt, er bare fordi at de tror at den businessmodellen som kommer til å tjene dem mest penger.

Lenke til kommentar
Godt å se at noen tar seg ordentlig tid til å bli skikkelig ferdig med spillet. Alt for mange spill som lages kun for å tjene penger i disse dager.

Alle spill lages for å tjene penger. Ikke tro noe annet.

 

 

Det er klart man skal tjene på det man gjør, men det er forskjell på lidenskap for spillkunsten og lidenskap for kronerullingen. Jeg er overbevist om at mange spillskapere arbeider ut i fra en lidenskap til spill og et ønske om å lage et kunstverk, noe mange spill er.

 

De som jobber for en spillutvikler har ikke en hive-mind som gir alle én unison motivasjon. Jeg tror tilogmed man kan gå så langt som å si at en person kan ha flere simultane grunner til å være motivert.

 

Å kun se på spillutvikling som en metode for aksjeeiere å tjene penger på, gir langt fra noe nøyaktig bilde av virkeligheten.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Godt å se at noen tar seg ordentlig tid til å bli skikkelig ferdig med spillet. Alt for mange spill som lages kun for å tjene penger i disse dager.

Alle spill lages for å tjene penger. Ikke tro noe annet.

 

 

Det er klart man skal tjene på det man gjør, men det er forskjell på lidenskap for spillkunsten og lidenskap for kronerullingen. Jeg er overbevist om at mange spillskapere arbeider ut i fra en lidenskap til spill og et ønske om å lage et kunstverk, noe mange spill er.

 

De som jobber for en spillutvikler har ikke en hive-mind som gir alle én unison motivasjon. Jeg tror tilogmed man kan gå så langt som å si at en person kan ha flere simultane grunner til å være motivert.

 

Å kun se på spillutvikling som en metode for aksjeeiere å tjene penger på, gir langt fra noe nøyaktig bilde av virkeligheten.

 

Se på alle spillversjonene av gode filmer, en veldig stor del er umåtelig dårlig. Denslags spill er lagd kun for å tjene penger.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...