Sargent Fire Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Lurer på hvilken mp3 spiller som jeg burde kjøpe, skal til Thailand t sommeren er det billigere der? Vurderer iPOD-en ettersom den har fått best omtale diverse steder, vil ha en med god lydkvalitet en som kan overføre store filer maskin-maskin. Har hørt at iPOD-en ikke har støtte for wma, hva trenger jeg dette til? Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 wma-støtte har du vel ikke bruk for, så sant du ikke har hele musikk-samlingen i wma-format. Dessuten får du plass til nok musikk i mp3-format. iPod er ikke best i test uten grunn. ENESTE minus er prisen. Forumet er jo dessuten fullt av poster som har tatt opp alt om mp3-spillere, så du får søke litt. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Absolutt iPod! Den er jo GENIAL! Lenke til kommentar
Aquilo Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har hørt at det kommer Ogg støtte til iPod, noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Men noen som vet sånn ca pris i utlandet (Asia)? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 http://www.asia.apple.com/store/ Klikk på det landet som er nærmest, i dette tilfellet Singapore, og se prisen. Valutakalkulator finner du på google. Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Vet ikke helt om Thailand er sammenliknbart med Singapore. Vil nok tro prisen er en hel del høyere i Singapore Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Grunnprisen er den samme over hele verden, så kommer landets mva. i tillegg. (Sånn omtrentlig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå