Cuneax Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det velkjente bandet The Prodigy fra England gir ut en ny skive til neste år. Les mer Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ja! Gi oss flere back-breaking beats! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Trodde det var snakk om Prodigy fra Mobb Deep, jeg Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Forskjell på The Prodigy og Prodigy Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Gleder meg! Håper de dukker opp i Norge/på skandinaviske festivaler i løpet av neste år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Blir det et album som omtrent når opp til kneskåla til The Fat of The Land, så er det verdt å glede seg til. =) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Beste nyheten jeg har hørt på lenge elsker The Prodigy Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvis dette blir en miks av Experience og Music for the Jilted Generation tror jeg på legende status innen kort tid! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Det tviler jeg på. Mulig overskriften "Tilbake til røttene" er litt misvisende, men den var ment å illustrere vokalistenes tilbakekomst (Maxim hadde jo vokal på det første og andre albumet, og sammen med Keith Flint på det tredje som er mest kjent). The Prodigys stil de siste årene er en fusjon mellom Alway Outnumbered, Never Outgunned og The Fat of the Land. Bare sjekk ut "Wake the Fuck Up" fra Back to Mine: Liam Prodigy som er den nyeste låta gitt ut på CD-format. Men det er fremdeles en mulighet, de live-låtene som er på Youtube ("Warrior's Dance" og "World's on Fire") ga jo litt oldskool-vibber "Warrior's Dance" "Worlds on Fire" Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Nostalgi dette her. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Magefølelsen min sier meg at dette blir et skikkelig bra album. En annen ting som er litt interessant er jo at Liam selv har sagt at dette albumet blir skitbra. Han har tidligere vært litt skeptisk til å gi ut album. Men denne gangen er alle i bandet storfornøyd. Så dette må da bare blir veldig veldig bra!! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 http://oslopuls.aftenposten.no/musikk/article138066.ece Noen som vet hvor billettene blir lagt ut? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Sikkert på Billettservice: http://www.billettservice.no/ Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg skal dit uten tvil!! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Regner med at jeg også kommer. Bare for å ha sett dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg