deepstar Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kjøpte en 5 pakk rulletobakk på taxfree, men nå røyker ikke jeg så mye. Hvordan skal jeg lagre disse? Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Frysern/kjøleskapet? Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ville hatt det i kjøleskapet for å bevare fuktigheten, for meg virker fryseren som et dårlig sted fordi da blir det for kaldt hvis du fatter. Men nå røyker ikke jeg da men. Snuser bare ;p Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Frysern er gull for lagring av tobakk, men da må den tines før det er gull å rulle den Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Frysern er gull for lagring av tobakk, men da må den tines før det er gull å rulle den Så det er ingen problem å ha den i frysen ? Den blir fin igjen når du tiner den opp ? Kunne det skade å ha den i romtemperatur i 1-2 år ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ja, i romtemperatur blir den forferdelig tørr Men som sagt, fryseren er gull. Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Ja, i romtemperatur blir den forferdelig tørr Men som sagt, fryseren er gull. Jepp. da legger jeg den i frysen. Da har jeg fersk tobakk om et par år også :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå