a-henriksen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg legger ved en jpg fil som jeg lagde i photoshop. det er en oppgave på skolen, og jeg lurte på om det er mulig å legge denne siden ut på internett, akkurat sånn som den ser ut der. IKKE kopier siden min. EDIT: Jeg har nå fått svar på om det er mulig, og siden jeg ikke er noen CSS, eller HTML proff så lurte jeg på om noen på forumet her kunne gi en hjelpende hånd! Jeg har lyst at siden min skal se ut som den gjør her og har veldig lyst på ideén av at jeg kan bruke den som en personlig blogg hvor jeg legger inn innlegg der dere ser på bildet. Jeg har vist eksempler. Så jeg tar imot alle tips og all hjelp! Endret 6. november 2008 av a-henriksen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 For å svare enkelt og greit: Ja, der er mulig. Men du må dele en del av det opp i bilder, som du så bruker. Det "vanskelige" ligger i å tenke ut hvordan du må dele opp siden for å kunne gjøre den om til html+css lettest mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå