Øystein.F. Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Professor Layton og hans trufaste assistent Luke får oppleve merkelege ting i ein mystisk liten by. Les mer Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Gleder meg til å skaffe dette spillet, perfekt til romjula og perfekt til DS *sette på ønskeliste. Litt sykt at det har vært ute så lenge i utlandet. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Dette spillet ble jeg ferdig med i februar i år, snålt det kom hit såpass sent ja. Kan uansett bare anbefale Professor Layton, det er et av svært få kvalitets-spill til DS'en. Tror jeg leste et sted at 2'ern og 3'ern i serien også er ferdig og de jobber med oversettelse fra japansk til engelsk. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Oppdaget det faktisk ikke før jeg leste om det i VG eller IT-avisen for noen dager siden. Har hatt det på DS'en i snart en uke og koser meg med spillet. Apropos: noen som kan fortelle meg hva "en passer" er på engelsk? Altså en slik du tegner rundinger/måler kartavstand med? edit: nevermind, fant ut at det faktisk heter compass, jeg hadde det i bakhodet men forhodet mitt fant ut det kunne jo ikke stemme... Endret 6. november 2008 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har kjøpt ett DS-spill i år og det var Another Code. Dette blir nr 2 helt sikkert Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Må bare si at etter å ha spillt dette i snart 5 timer, så er jeg imponert. Rett og slett utrolig gøy. Gåtene er både vanskelige og lette, og ikke minst artige. Anbefaler virkelig dette spillet. Blir helt hektet når du først begynner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg