brrah Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hei, Bestilte en laptop nå fra elprice, og lurte i den anledning om angrefristen, som i følge norsk lov man har ved fjernbestilling, gjelder ved bestilling av vare over internett som hentes i en fysisk butikk? Takk for svar Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mener å huske at Netshop praktiserer det slik at du har angrerett selv om du henter vare i hentebu. Man får ikke fysisk sjekket produktet når man henter det, og på den måten å regne det akkurat som å hente på posten. Om det er krav iht. norsk lov eller bare service er jeg ikke sikker på. Angrer du på et kjøp? Du kan alltids velge å ikke hente den da, og bli belastet gebyr for ikke å hente en pakke du har bestilt. Har du hentet den, tar butikker gjerne 500-1000kr i gebyr for å dekke kostnadene ved å gjenopprette fabrikkinnstillingene. Uansett får du noen kostnader ved å benytte angrerett på pc'r. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Dersom du velger å betale direkte i nettbutikken, vil også angreretten (14 dager) gjelde. http://www.elprice.no/kundesenter.aspx?url...t-i-butikk.html og http://www.elprice.no/filearchive/kundesen...angrefrist.html Lenke til kommentar
Panter Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mener å huske at Netshop praktiserer det slik at du har angrerett selv om du henter vare i hentebu. Nå er det en stund siden jeg har vært der, men om ingenting er endret så praktiserer de IKKE angrerett ved kjøp/henting i "butikken" i Oslo. Det er en lang tråd om dette på forumet om det er i henhold til loven eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå