Coffey Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Overall, multiplayer is the satisfying other half to a formidable package, and Resistance 2 is precisely the sort of exclusive game that the PS3 needs. Improving tenfold on its predecessor in almost every area, it not only belongs on the shopping list of existing Resistance fans, but those who were underwhelmed with the original will also want to check it out, and then fight for it on the internet. It's the way of the warrior. 9/10 Impressive, blir spennende å lese flere! Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Oooh. Jeg gleder meg til dette spillet! Men du er klar over at det allerede er en tråd om dette temaet? Like greit å ta det der Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Damn it, jeg visste det :!: Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Damn it, jeg visste det :!: Hvorfor lagde du da denne tråden? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fortsett i den overnevnte tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg