Slaxxor90 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Hei, har en gammel subwoofer og lurer på om den er noe bra. Det er en blaupunkt gt series, vet ikke watten på den. Har bilde av den hvis det sier dere noe. Størrelsen på magneten og sånt har vel en del å si, så har tatt bildet av den fra siden. Har en forsterker til den og på 350 watt. Men er ikke så viktig at det er så veldig bra, vil bare ha litt bass i bilen. Suben er 12 tommer Endret 6. november 2008 av Slaxxor90 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er ikke så stor fan av blaupunkt. Den vil nåkk gi bass men hadde ikke forventet for mye. Pris og kvalitet henger i hop, Å tar jeg ikke feil ligger denne i 1000kr klassen noe som ikke er all verden. Joda det finnes brae subber til 1000kr, Men har ikke hørt det fra blaupunkt. Lenke til kommentar
Slaxxor90 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) så lenge den dunker litt så er jeg fornøyd, gidder ikke bruke så mange tusen på ny subwoofer og forsterker. Selv om jeg sikkert kommer til å gjøre det etterhvert Endret 6. november 2008 av Slaxxor90 Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg tror jeg hadde klart meg med den Tror nok den dunker nok. Det er ikke lett for andre aa vite hvor mye "dunking" du vil ha, saa er ikke lett aa si at det er nok for folk har forskkellige meninger. Jeg synes du burde koble det opp aa se selv om det er bra nok. Men jeg vil tro det er bra nok intill videre... Endret 6. november 2008 av Jimmarn Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Synes du burde ofre den litt ekstra power. 350w Er litt lite. Bedre med litt for mye enn litt for lite. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det der er et gammelt element, og forsterkeren passer fint sammen med det, men det store spørsmålet blir hvor stor kasse det skal ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå