Gå til innhold

Hvordan holder du tunga i munnen, til vanlig?


deu

Anbefalte innlegg

Fant ingen annen plass å poste denne, men jeg lurer på hvordan dere holder tunga i munnen til vanlig?! Jeg har den "uvanen" at jeg holder tunga mot ganen, slik at tungespissen treffer området rett over fortennene og lager et slags spesielt vakuum, om dere skjønner. Har temmelig lang tunge nemlig, har kanskje noe med dette og gjøre. Så hvordan holder dere tunga i munnen?

 

Vurderer tungepiercing nemlig, og vet ikke om dette kommer i veien om jeg fortsetter med denne uvanen min hehe :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fant ingen annen plass å poste denne, men jeg lurer på hvordan dere holder tunga i munnen til vanlig?! Jeg har den "uvanen" at jeg holder tunga mot ganen, slik at tungespissen treffer området rett over fortennene og lager et slags spesielt vakuum, om dere skjønner. Har temmelig lang tunge nemlig, har kanskje noe med dette og gjøre. Så hvordan holder dere tunga i munnen?

 

Vurderer tungepiercing nemlig, og vet ikke om dette kommer i veien om jeg fortsetter med denne uvanen min hehe :p

 

Lol, har vi lite å snakke om her:P

Jeg holder tunga inntil baksiden av de nederste fortenna. Munnen er nesten aldri helt lukket, jeg holder alltid munnen et par millimeter åpen av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Lol, har vi lite å snakke om her:P
Neh ;)

 

Etter flere ukers "konstant" bevisstgjøring har jeg omsider forandra vane :D Nå peker tungespissen mot undertenna. Hjelper veldig å tygge tyggis. Det holder tunga nede, liksom. Stemma har også forandra seg litt faktisk, dypere. Blir litt mer "inneslutta" om man holder den slik jeg gjorde

Endret av deu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...