Pizzaen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Hei Vistaen min vill ikke starte så jeg sitter nå på en ubuntu live cd for og prøve og få tak i filene mine. Jeg hadde endel bokmerker som var på den linjen under der du skriver inn adresser (som f.eks google.com) og har litt lyst til og få de tilbake. Så jeg lurer på om det finnes en fil eller noe sånt som jeg bare kan kopiere også legge på samme plass når jeg har fått formatert?? Endret 6. november 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 "%appdata%\mozilla\firefox\profiles\*mappe med sært navn*\bookmarkbackups\.json-fila med siste dato" %appdata%="C:\documents and settings\programdata" på xp, vet ikke hva det er på Vista. Kan forresten anbefale Foxmarks for kontinuerlig backup og synkronisering av bokmerkene dine:) Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 "%appdata%\mozilla\firefox\profiles\*mappe med sært navn*\bookmarkbackups\.json-fila med siste dato" %appdata%="C:\documents and settings\programdata" på xp, vet ikke hva det er på Vista. Kan forresten anbefale Foxmarks for kontinuerlig backup og synkronisering av bokmerkene dine:) Takker, har vurdert foxmarks flere ganger men har ikke følt behovet for det, men det skall rett inn etter formatering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå