genser Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Rapporterte denne tråden i går, da i mine øyne dette er en salgsannonse: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1031019 Så langt har ingenting skjedd. Betyr det at en tråd som denne går innenfor reglene? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ville tro den er innenfor rammene. Er tross alt bare en verdivurdering. Har jo kategorien "Hjelp til kjøp og salg" på datadelen. MAnge som kommer for å få et overslag på hva ting er verd. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Hm, okay. Venter på svar fra de udødelige, men i så fall har jeg noen produkter til salgs. som jeg trenger prisforslag på. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Smutthull finnes det i alle regelverk. Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Noen moderatorer eller andre som kan kaste litt lys over dette? Hvis dette evt. ikke er riktig kanal for spørsmål til tolkning av reglene, hvor kan jeg få hjelp til dette? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det er lov å spørre hvor mye PC/mobil osv. har salgsverdi. Anser ikke den tråden som salg på forumet. Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Okay, fått bekreftelsen jeg ønsket. Takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg