Osram Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 It's me og Eradicator: Jeg jobber som lærer for voksne elever. Svært mye av min undervisning er overfor elever som har tildels store lese- og skrivevansker. Jeg kan love dere at det ikke er uvanlig i det hele tatt å skrive som den opprinnelige posten her. Det kan dere like eller ikke like men sånn er det faktisk. Og det hjelper ingen verdens ting å påpeke det. Er folk late (som for eksempel at de ikke gidder å søke, at de skriver et dårlig emne etc) så er det greit å si fra. Men så lenge du ikke vet årsaken til at folk skriver som de gjør så ikke kommenter det. Det er, som nevnt her mange ganger, en grunn til at det er spesifisert i nettiketten. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Det er, som påpekt før i posten her, ingen her med muligheten til så skille skrive-lesevansker fra slurv/latskap. Det som for de uten problemer virker banalt og slurvete kan se helt korekt ut for en med skrive/lesevansker. Under ligger et lite stykke skrevet av en 15 åring med dysleksi, hadde dere forstått at det var dysleksi, og at det for han så helt korekt ut? jeg fine fram kler og tar de på meg. Så går jeg opp for og spise frokost tar en rask tit in i kjøle skape og forkaster tanken. Da roper pappa (vil du sitte på til skolen) raskt dropper jeg tanken på alt me mat og bad og løper ut i gangen plukker opp sekken og løper ned til garasjen der hoper jeg inn. med en gang jeg har fått på sikres selen starter vi det tar bare 8 minutter til skolen der hoper jeg av og møter kopisen mine det va lenge til skolen bynte men vi gikk in lika vel Om han så motok poster som kritiserte/latterligjorde dette, tror dere det hadde hjulpet noe på hans problem? Er enig med at slurv og sms-språk ikke er positivt, men da ingen av oss har kompetanse til å skille dette fra skrive-lesevansker er det best å la disse være, og heller be om bedre forklaring om det er noe du ikke forstår. Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Halo er det ingen som kan hjelpe jeg har jo mista passordet mitt jo til msn Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Funket ikke programmet jeg ga deg i den første posten? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 prøv å send en melding til msn norge eller hotmail eller noe sånt :smile: forklar situasjonen, og de vil sikkert hjelpe deg :smile: lykke til Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 les retningslinjene Elling og DiMIles jei har lest å lest menn jei har ike set att dett ike ær låv å skrive dårli nårsk. somm moralns våkter har du kansje set på inholde i inlege mit osgå? å da børr du kansje rete pekefnigeren mot den som startett inlege også... Edit: Skrivfeil. Såry! omg Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Stikk på www.passport.net eller nærmere bestemt HER. Da kan du skifte passordet til akkurat hva du vil. For hvis det ER din konto regner jeg med at du husker "Det hemmelige spørsmålet og svaret" du skulle fylle inn når du regga deg?? Eller ER det ikke din konto?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå