espkul Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei Jeg har installert mkv2vob, men har et problem. Hvis jeg skal konvertere filmen med tekst så får jeg bare "insufficient disc space" selv om jeg har over 15 gb ledig. Er nyeste versjonen. Går greit når jeg tar bort haka på "always encode subtitles", men vil helst se filmene med tekst. Noen som vet? Er forøvrig Vista 32bit Lenke til kommentar
espkul Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 ingen som vet? Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=945620&hl= Les gjennom den tråden, den kan hjelpe deg. Kanskje.. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 TVersity Har du funnet en måte å få mkv filer til å funke med TVersity så du kan spille de av på ps3`en? Isåfall si meg hvordan Lenke til kommentar
espkul Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 takk for svar=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå