Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kan ikke skifte settings på farcry 2

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har kjøpt meg Farcry 2 til en ganske så god PC som lett skal kjøre det spillet.

3.16 ghz core 2 duo

Geforce nVidia 280 kortet (overklokked)

4 GB ram på 32bits vista system

Nok av strømforsyning og lufting

Kjører på med en 22" wide LCD skjerm

Problemet mitt er altså som følger:

Når jeg skal spille Farcry 2, så fungerer spillet i seg selv helt fint, MEN... Når jeg prøver å justere på oppløsningen i spillet så blir skjermen svart, før den svarte skjermen går over til en svart rute i venstre hjørnet. Lyden av spillet fortsetter som normalt, men bilde er borte. Har prøvd å vente lenge, men skjer ikke noe selvom. Uansett hvor mye/lite jeg stiller på oppløsningen så skjer det samme. Med andre ord, jeg er tvunget til å spille i 640 x 400 oppløsning, noe som etter min mening blir ganske tamt.

Håper noen har en løsning på dette problemet

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Har prøvd alt mulig som eg kan komme på, men likevel fungerer det ikke. Sykt skuffende.

Eg har vært borte på butikken der eg kjøpte PCen (noen data geeks som jobber der), men de kunne ikke hjelpe meg. De sa de eventuelt kunne ta inn PCen min for en sjekk hvis det var noe med PCen i seg selv, men eg tenkte at hvis det er noe eg kan gjøre selv så gidder eg ikke levere den inn.

Altså, eg håpet på at noen andre hadde vært borti samme problemet, som kunne si hvordan de fikset det.. Men hvis det bare er meg så anntar eg det er PCen som er feilen.

Og det du sa om fullscreen Lami, det skjønte eg ikke noe av. Litt mer spesifikt så kunne eg prøvd det :)

Endret av Andebass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...