Andebass Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei Jeg har kjøpt meg Farcry 2 til en ganske så god PC som lett skal kjøre det spillet. 3.16 ghz core 2 duo Geforce nVidia 280 kortet (overklokked) 4 GB ram på 32bits vista system Nok av strømforsyning og lufting Kjører på med en 22" wide LCD skjerm Problemet mitt er altså som følger: Når jeg skal spille Farcry 2, så fungerer spillet i seg selv helt fint, MEN... Når jeg prøver å justere på oppløsningen i spillet så blir skjermen svart, før den svarte skjermen går over til en svart rute i venstre hjørnet. Lyden av spillet fortsetter som normalt, men bilde er borte. Har prøvd å vente lenge, men skjer ikke noe selvom. Uansett hvor mye/lite jeg stiller på oppløsningen så skjer det samme. Med andre ord, jeg er tvunget til å spille i 640 x 400 oppløsning, noe som etter min mening blir ganske tamt. Håper noen har en løsning på dette problemet Takk på forhånd Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei Du må bytte driver, hadde samme problemet. Bruker nå 180.43 og alt funker perfekt. Lenke til kommentar
Andebass Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Har den driveren.. Likevel fungerer det ikke som det skal =( Ingen andre ting som kan føre til dette problemet? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvis du høyreklikker på snarveien til Far Cry, så er det noe settings der, husker ikke så godt! Men sånn fullscreen, den står sikkert på 1, så setter du den til 0, bare ta vekk 1 og skriv 0. Jeg husker ikke helt hvordan det var. Lenke til kommentar
Andebass Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Har prøvd alt mulig som eg kan komme på, men likevel fungerer det ikke. Sykt skuffende. Eg har vært borte på butikken der eg kjøpte PCen (noen data geeks som jobber der), men de kunne ikke hjelpe meg. De sa de eventuelt kunne ta inn PCen min for en sjekk hvis det var noe med PCen i seg selv, men eg tenkte at hvis det er noe eg kan gjøre selv så gidder eg ikke levere den inn. Altså, eg håpet på at noen andre hadde vært borti samme problemet, som kunne si hvordan de fikset det.. Men hvis det bare er meg så anntar eg det er PCen som er feilen. Og det du sa om fullscreen Lami, det skjønte eg ikke noe av. Litt mer spesifikt så kunne eg prøvd det Endret 23. desember 2008 av Andebass Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Spill det i Windowed mode. høyreklikk på Far Cry 2 snarveien på "Target" eller "Mål" så står det masse rart, men på slutten står det +fullscreen 1 Skift den til +fullscreen 0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå