OETS Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Heisann! har akkurat kjøpt meg en nokia n95 8gb og sitter derfor å legger inn diverse applikasjoner jeg mest trolig ikke trenger, før jeg da kom over: http://www.zedge.net/themes/373146/infinity-theme/ jeg er ikke så særlig fan av standarmenyen til n95 da den rett å slett ser stygg ut:p så tenkte jeg skulle prøve den der. Men jeg får bare nye ikoner i vanlig rutenettformat, og ikke menyen på bildet. Noen som veit hvorfor? Og evt hva jeg må legge inn/oppgradere for å få den menyen til å fungere? Samt andre forslag til menyer og programmer jeg kanskje trenger? På forhånd takk:) Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Du høyreklikker i meny vinduet og velger der Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det fungerer bare med FP2 Lenke til kommentar
OETS Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Det fungerer bare med FP2 og det får jeg ved å oppdatere fwen gjennom pcsuite? Endret 6. november 2008 av superoets Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nei, dessverre. Det går ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå