Lovinda Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) http://www.pointshop.no/?ref= vinn alt fra øredobber,klær til GODTERI alt du trenger å gjøre er å besøke noen sider, svare på spørsmål osv.Det mange gjør "feil" er å ikke registrere seg med nr. epost og adresse. SÅ her er oppskriften: ettter å ha laget bruker trykk "min konto" og derette e-post garanti, NR.GARANTI(VIKTIG!!!) og adressegaranti. Dette trengs for å motta det du vinner : ) SLIK FOREGÅR DET DU samler poeng også er det en shop der hvor du betaler med poengene dine : ) Ved å melde deg inn har du allerede nesten sikret en DVD ! Det er SANT : D!! www.pointshop.no/?ref= Endret 5. november 2008 av Ueland Fjernet refferer-link Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Er du sikker på at det ikke står noe i liten skrift et sted? Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg er også veldig skeptisk til slike til, men dette er faktisk sant. Venninna mi har vært medlem lenge og hun mottok ting hun bestilte på mandag ; ) MEN HUSK å registrere nr, med en gang! " Min konto"--> "nr. garanti" Er du sikker på at det ikke står noe i liten skrift et sted? Jeg er også veldig skeptisk til slike til, men dette er faktisk sant. Venninna mi har vært medlem lenge og hun mottok ting hun bestilte på mandag ; ) MEN HUSK å registrere nr, med en gang! " Min konto"--> "nr. garanti" Er du sikker på at det ikke står noe i liten skrift et sted? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Vi tillater ikke referer-linker her i forumet, det var en grunn til at de ble fjernet fra det første innlegget i tråden. Tenker vi kan stenge tråden først som sist jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg