odn Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tok dette her om dagen og ble selv ganske fornøyd, lurer litt på om jeg bør vende litt på det. Hva mener dere? - Øystein D. N. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kunne jo vært greit å rettet det litt opp om du tenker å beholde det, selv om jeg ikke helt forstår hva du ser i det... Jeg ser en lyktestolpe. Burde jeg se noe mer? Lenke til kommentar
odn Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Kunne jo vært greit å rettet det litt opp om du tenker å beholde det, selv om jeg ikke helt forstår hva du ser i det... Jeg ser en lyktestolpe. Burde jeg se noe mer? Synes det var ganske stilig lys tror jeg det er jeg ser men er ikke helt sikker nei XD Takk for komentar:) Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 På min skjerm ser det ut som du har fått frem "riktige" farger om jeg kan si det, så du er nok på vei i riktig retning der hvertfall... Motivet ga ikke meg så mye desverre. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Dette blir et litt for random hobbyfoto etter min mening. Ikke for å være slem, men syns ikke at dette hører hjemme i BK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå