brendas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kjølinga i den stasjonære pcen min består av tre 1000RPM 120mm-vifter fra MIST, og så har jeg en Scythe Kama 120mm-vifte på en Thermalright Ultima-90I for å kjøle CPUen. Med dette oppsettet får det mitt 8800GT til å virke støyende i forhold, og det ønsker jeg å gjøre noe med. Jeg har i en god stund sett på Thermalright HR-03 GT for å få fjernet stock-kjøleren på skjermkortet. Men oppi dette skulle jeg ønske at kjøleren var formet litt annerledes - at kjøleribba sto 90 grader på skjermkortet istedenfor i samme vinkel (slik at luftstrømmen fra vifta i sidedøra går gjennom kjøleribba.) Jeg har derfor lekt med tanken på å bøye heat pipene til kjøleribbene ligger parallelt med vifta i sidedøra. Jeg har aldri gjort noe slikt før, og jeg er heller ikke sikker på hvordan jeg kan få gjort det. Derfor lurer jeg på om noen her har gjort noe tilsvarende før, om de har noen tips/erfaringer å komme med, og om dette i det hele tatt har noe for seg. På forhånd takk for hjelpen/innspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå