Znaky Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg leter etter navnet på spillet som fantes på en gammel nokia communicator. Info om spillet: Du er en rød "ball" som kan bli større eller mindre. Du skal gjennom en labyrint i 2D ala rayman 2D. Det kommer diverse hinder som spinnende sagblader osv. Det foregikk på en fargeskjerm med lyd fra høyttaler. Håper det er noen som har hatt det/prøvd det eller aller helst husker det Takker for alle svar =) Legg gjerne ved et bilde av spillet in-game hvis dere finner det, så kan jeg se om det er riktig eller ikke Lenke til kommentar
Mobilalf Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg leter etter navnet på spillet som fantes på en gammel nokia communicator. Info om spillet: Du er en rød "ball" som kan bli større eller mindre. Du skal gjennom en labyrint i 2D ala rayman 2D. Det kommer diverse hinder som spinnende sagblader osv. Det foregikk på en fargeskjerm med lyd fra høyttaler. Håper det er noen som har hatt det/prøvd det eller aller helst husker det Takker for alle svar =) Legg gjerne ved et bilde av spillet in-game hvis dere finner det, så kan jeg se om det er riktig eller ikke Tenker du på spillet som het "Bounce"? jeg mener å huske at det var et av de store spillene på 9210i. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Hjertelig takk min kjære ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå