karbiz Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hei Jeg kjører win xp home edition norsk versjon, nå skal jeg bytte til engelsk xp pro. Jeg har bare en partisjon; C: Når jeg kjører installasjonsCD'en anbefaler den meg å installlere pro versjonen på en annen partisjon. Jeg vil jo egentlig ha bort Home Edition, og så få Pro versjonen på C: disken. Hvordan bør jeg gjøre dette? På forhånd takk. Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ikke boot fra CD'en, men boot opp i XP home og kjør oppgradering. Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ta sikkerhetskopi av det du trenger på c, formater og instaler xp pro. Hvis du lurer så går det ikke an å oppgradere fra en norsk windows versjon til en engelsk en. Lenke til kommentar
karbiz Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Hvordan formaterer jeg i xp? og et oppfølgingsspørsmål; hvordan partisjonerer jeg? beklager, men jeg er ikke så inne i dette ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå