Gå til innhold

Kommentar på PHP-compile-code. Brukes med LiteSpeed.


MindTooth

Anbefalte innlegg

Bruker LiteSpeed på webserveren. Grunnet det, trenger jeg å compilere PHP selv. Tror at strengen jeg bruker i dag er noe overkill:

 

--with-config-file-path=/home/mtuser01/configs --with-jpeg-dir --with-bz2 --with-png --with-mysqli --with-xmlrpc --with-xml --with-mhash --with-tiff-dir --with-imap --with-imap-ssl --with-openssl --with-gettext --with-mysql --with-zlib --with-gd --with-freetype-dir --with-t1lib --with-xpm-dir --with-curl --enable-shmop --enable-track-vars --enable-sockets --enable-sysvsem --enable-sysvshm --enable-magic-quotes --enable-mbstring --with-mcrypt --with-iconv --enable-ftp --enable-exif

 

'./configure' '--prefix=/usr/local/php5' '--with-litespeed' '--with-config-file-path=/home/mtuser01/configs' '--with-jpeg-dir' '--with-bz2' '--with-png' '--with-mysqli' '--with-xmlrpc' '--with-kerberos' '--with-xml' '--with-dom' '--with-mhash' '--with-tiff-dir' '--with-imap' '--with-imap-ssl' '--with-openssl' '--with-gettext' '--with-mysql' '--with-zlib' '--with-gd' '--with-freetype-dir' '--with-t1lib' '--with-xpm-dir' '--with-curl' '--enable-shmop' '--enable-track-vars' '--enable-sockets' '--enable-sysvsem' '--enable-sysvshm' '--enable-magic-quotes' '--enable-mbstring' '--with-mcrypt' '--with-iconv' '--enable-ftp' '--enable-exif'

 

Kunne gjerne fått noen forslag på hva jeg absolutt trenger. Kjører IP.Board og WordPress.

 

Birger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...