MindTooth Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Bruker LiteSpeed på webserveren. Grunnet det, trenger jeg å compilere PHP selv. Tror at strengen jeg bruker i dag er noe overkill: --with-config-file-path=/home/mtuser01/configs --with-jpeg-dir --with-bz2 --with-png --with-mysqli --with-xmlrpc --with-xml --with-mhash --with-tiff-dir --with-imap --with-imap-ssl --with-openssl --with-gettext --with-mysql --with-zlib --with-gd --with-freetype-dir --with-t1lib --with-xpm-dir --with-curl --enable-shmop --enable-track-vars --enable-sockets --enable-sysvsem --enable-sysvshm --enable-magic-quotes --enable-mbstring --with-mcrypt --with-iconv --enable-ftp --enable-exif './configure' '--prefix=/usr/local/php5' '--with-litespeed' '--with-config-file-path=/home/mtuser01/configs' '--with-jpeg-dir' '--with-bz2' '--with-png' '--with-mysqli' '--with-xmlrpc' '--with-kerberos' '--with-xml' '--with-dom' '--with-mhash' '--with-tiff-dir' '--with-imap' '--with-imap-ssl' '--with-openssl' '--with-gettext' '--with-mysql' '--with-zlib' '--with-gd' '--with-freetype-dir' '--with-t1lib' '--with-xpm-dir' '--with-curl' '--enable-shmop' '--enable-track-vars' '--enable-sockets' '--enable-sysvsem' '--enable-sysvshm' '--enable-magic-quotes' '--enable-mbstring' '--with-mcrypt' '--with-iconv' '--enable-ftp' '--enable-exif' Kunne gjerne fått noen forslag på hva jeg absolutt trenger. Kjører IP.Board og WordPress. Birger Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Ønsker ikke å være til bry, men kunne vært fint om noen kunne ta en titt på strengen. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå