momyboy Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei syntes det erlitt morsomt at man kan få barn og sånn i "Fable 2" såjeg lurte på hvordan?? Har prøvd å få mannen min til å følge etter meg og trykke på senga men det funker ikke! Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kanskje du ikke har nok sex-appeal :o Lenke til kommentar
Arne Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hmm, det virker som om noen damer/menn er mer lystne enn andre. Jeg giftet meg først med en ordentlig dame. Da var det fan ikke mulig å få seg et ligg uansett hvor full jeg sjenket hun. Jeg plystret, blinket, tok thumbs up og seducet som bare f men det gikk ikke. Så gifta jeg meg med en prostituert i en annen by. Hun er helt vill, og bare jeg blinker og sier follow, så svarer hun "Okey, I ain't got a headace!". Så følger hun etter, og du kan velge protected eller unprotected. Jeg tok unprotected, og gjett hva som skjedde da? "THIS IS WHAT HAPPENS WHEN YOU DON'T USE PROTECTION!!!!" sa kona mi da. Men jeg fikk jo en guttebaby. Du kan drepe den etterpå tror jeg, både den og kona hvis du har guts til det. Men du får to archievement av det (baby + bigami). Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 They were all dead, the final gunshot was an exclemation to everything that had led to this point. I released my finger from the trigger, and then it was over. Død baby + død kone... Anyway. Husker i Fable, da var det bare å skjenke litt gaver og vips så var det senge ballett. Forsøk med litt gaver og en dose flørting. Ingen ting åpner knær så godt som en diamantring (I Fable verden, vel og merke, til dere feministiske feminister med høygaffler). Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (...)(I Fable verden, vel og merke, til dere feministiske feminister med høygaffler). Ikke glem faklene Søkte litt på problemet ditt, det virker som om andre også mener de har prøvd alt.. Mulig bug/konstant hodepine? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Prøvde med ei full ei her for lenge siden. Men hun sovna... Jaja. Går vell bedre i Fable enn i RealLife.... Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jaja. Går vell bedre i Fable enn i RealLife.... ..? Håper det er virkelig lett i Fable. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fikk først baby med en dame, så fant jeg meg ny dame og fikk baby med henne. Skjøt og drepte min første familie først, da. Er ikke noen jævla bigamist heller, da. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hei syntes det erlitt morsomt at man kan få barn og sånn i "Fable 2" såjeg lurte på hvordan??Har prøvd å få mannen min til å følge etter meg og trykke på senga men det funker ikke! Bien trenger ikke hjelp til å finne veien til honningen, når du blir gammel nok vil skjønne hvordan du skal gjøre det Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Jeg har nå 2 menn(i samme by mohaha), han ene står det wants sex på han andre står det ikke no på, men jeg for bare til å ha sex med han som ikke "vil" ha det. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg har nå 2 menn(i samme by mohaha), han ene står det wants sex på han andre står det ikke no på, men jeg for bare til å ha sex med han som ikke "vil" ha det. Potensproblemer? Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fikk først baby med en dame, så fant jeg meg ny dame og fikk baby med henne. Skjøt og drepte min første familie først, da. Er ikke noen jævla bigamist heller, da. Etter å ha lest første setningen var jeg redd samfunnet hadde gått i hundene. Etter å ha lest resten skjønner jeg at moral og verdier fortsatt står i høysetet :!: Lenke til kommentar
admiringworm Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hei syntes det erlitt morsomt at man kan få barn og sånn i "Fable 2" såjeg lurte på hvordan??Har prøvd å få mannen min til å følge etter meg og trykke på senga men det funker ikke! du må først få tak i en bok som heter "Come Hither, dear", eller noko sånt. då får du en ny expression som du skal bruke på kona/gubben når du vil ha sex med han/hun Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ser ikke helt problemet...Gift deg, eller finn ei hore, ta ho med til en seng og trykk "A". Det var værtfall det jeg gjorde(i spillet).Ikke fult så enkelt hjemme da men... Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Så vidt jeg har skjønt, funker Seduce bare første gang, hvis du gifter deg med Alex (til spøkelset). Etter det trenger du expression "Come hither, dear" (Let's get back to my place?). Du må jo selvfølgelig jobbe litt for saken før andre enn horene går på den, men hvis du kjører dette movet og de får et ikon som likner på Follow-ikonet over hodet, så er det bare å finne en seng og klikke på A. Det er forresten enklere å få sengepartnere hvis du er Pure Good, ser det ut som. Mannen min spiller Pure Good, og får tilbud fra hvem som helst. Jeg spiller Corrupt Evil (dame), og den eneste som er gira er hora med trekanthåret i Bowerstone Old Town... (Hun er foresten bi, fant jeg ut.) Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Så vidt jeg har skjønt, funker Seduce bare første gang, hvis du gifter deg med Alex (til spøkelset). Etter det trenger du expression "Come hither, dear" (Let's get back to my place?). Du må jo selvfølgelig jobbe litt for saken før andre enn horene går på den, men hvis du kjører dette movet og de får et ikon som likner på Follow-ikonet over hodet, så er det bare å finne en seng og klikke på A. Det er forresten enklere å få sengepartnere hvis du er Pure Good, ser det ut som. Mannen min spiller Pure Good, og får tilbud fra hvem som helst. Jeg spiller Corrupt Evil (dame), og den eneste som er gira er hora med trekanthåret i Bowerstone Old Town... (Hun er foresten bi, fant jeg ut.) Oki dannke shøn:P Lenke til kommentar
Erik Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Dette spillet er så "grise" bra, det er vel egentlig små detaljer som dette som gjør Fable 2 til et så fantastisk spill :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå