chokke Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Vel, det har seg slik at huden min generelt har vært slem mot meg, enten ved å klø, være tør, ha tsoriasis eller annet tull. Vel, i det siste har jeg klødd noe ganske mye i hodebunnen, og da jeg klipte meg kommenterte frisøren at den var rød og spurte om jeg hva jeg brukte av sjampo. Det ble til at hun anbefalte meg å bruke det svakeste på markedet (ikke noe spesifikt merke, men noe svakt). Jeg har da før dette brukt Herbal Essence sjampo og balsam tre-fire ganger i uken og bruker voks (eller noe annet) i håret nesten daglig. Men etter klippetimen gikk jeg til innkjøp av noe uparfymerte greier som lukter høgg på apoteket, men det ser ikke ut til å virke, det er derimot (eller føles) verre. Jeg dusjer daglig, og tar som regel vann i håret, men når jeg dusjer så skrur jeg sakte opp temperaturen (uten å ta det varmere vannet i håret) og irriterer visstnok resten av huden jeg har, kan dette være en årsak? Hva slags andre tips er det å hente? Noe matvarer som skal være fantastiske mot hodebunnen ? Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hovudlus var det fyrste eg tenkte på. Kan vere verdt å sjekke kanskje? Kjøp ein lusekam : ) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tror nåkk heller det er hodebunns eksem. Har hatt det selv og det er jævlige greier. Ta en snakk med de på apoteket så får du en bitteliten flaske som koste nesten 100kr. Men den fungere. Holder det unna i ca 3mnd før det kommer tilbake så er verdt de kronene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå