Just-Me Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Skjønner at du er selger hos Expert, ja... For det første er det nesten to år siden siste svaret i denne tråden ble gitt. For det andre kan du ikke engang å skrive rett!! For det tredje så er det et dårlig tips. Lenke til kommentar
patrik0303 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Skjønner at du er selger hos Expert, ja... For det første er det nesten to år siden siste svaret i denne tråden ble gitt. For det andre kan du ikke engang å skrive rett!! jaja, beklager det at det ikke ble sammenhengene, men du skjønner pointe? jaja greit så dreit jeg meg ut på datoen, så fært Lenke til kommentar
bloga Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 hahaha! koser meg nå :--) ikke alle kan kalle seg det samme som oss - EXPERT! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Inkompetente folk jobber det da overalt, ikke bare hos Expert. Han påstår jo også at Vivaz har Android som operativsystem. Endret 8. juli 2010 av Excelsion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå