AYHJA-eier Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kjøpte for en stund siden et Club 3D HD4870, men har aldri klart å få det stabilt... Problemet er at skjermen plutselig blir svart eller bildet bare fyser inntil det innimellom kommer tilbake etter VPU-recover. Innimellom kan det virke som om alt er bra, men så begynner det plutselig å tulle seg igjen. Dette skjer alt ifra når jeg ser film til at jeg så vidt kommer inn i menyen i spill eller midt i spill. Skjedde også sist jeg slo på TV i CCC, da ble skjermen bare svart uten å komme tilbake. Har lurt en stund på om jeg blir nødt til å sende det tilbake, men vil være 100% sikker på at det er skjermkortet som ikke er friskt. Har utelukket følgende feilkilder: - PSU (laveste 12V målt til 11.88V) - Overklokking - Varmt skjermkort (har stilt viften opp så den kjøler mer enn nok) - OS (prøvd nyinstallert XP og Vista) Alt fungerte helt bra med 7800GT kortet... Maskinvare: P5N32-E SLI E4300 2x1GB OCZ PC7200 Tagan Easycon 530W Catalyst 8.7 til 8.10 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 11.88V? Det er jo under kravet, skal enten være 5% over eller under, som jeg ser det ligger du under på PSU siden. Lenke til kommentar
AYHJA-eier Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 11.88V? Det er jo under kravet, skal enten være 5% over eller under, som jeg ser det ligger du under på PSU siden. Godt innenfor kravene det... 11,4V er -5% Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Synes fortsatt det var litt lavt, min ligger på omtrent 12.056V, men jeg har 3 rails, 2 til CPU og 1 til skjermkort. Lenke til kommentar
AYHJA-eier Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Ligger på 12.01V idle da. Men uansett kan det ikke være problemet siden det innimellom går an å spille i timesvis... Lenke til kommentar
AYHJA-eier Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Ingen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå