Photons Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Kanskje nok av kattebilder her, men måtte bare... Her sitter lille Fluffy og bader seg i en solstripe fra en gløtt i døren. Anbefaler å se fullversjonen for detaljene. Har stilt på kontrast og skarphet. Exif: ISO 100 - 210mm - f/5,0 - 1/640sec. Canon EOS 30D. Endret 5. november 2008 av Photons Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg skjønner komposisjonen din, men jeg synes det var litt vel mye luft på venstre side. Med strammere komp kan dette bildet bli ganske så stilig. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg kan være enig i at det blir litt vel mye luft, men det plager meg ikke nevneverdig. Et flott bilde, og veldig bra lys! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg slenger meg på og sier meg enig i Mimirs konklusjon. Hvis du går over til 3x4 eller 5x7 format (crop på venstre side), så tror jeg den sitter. Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Den katten var nok litt for lite fluffy, mer vil jeg si at den var seriemorderaktig eller MEGET påståelig/sta Ellers var det en fin pus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå