sinnaelgen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 noen som har erfaringer meg GOM player ? programmet kom på cden til "komputer for alle" nr 16 Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Meget positive erfaringer fra denne siden.. En av de få som kan måle seg med og faktisk slå VLC sin media avspiller. Bruker GOM og har brukt denne nå i et par år. Bruker GOM til å spille av alt fra DVD videoplater til avi filer. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 jeg har aldri brukt VLC. hvordan er GOM i forhold til Windows media playere eller powerdvd? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Gom er det perfekte velg bruker det til og se på allslags filmer. Vis du ikke har codec`en så finner den automatisk sia som du kan laste ned codecen fra, jeg er kjempe fornøyd med GOM Player Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 var det ikke slik at enkelte codec-er måtte man betale for for å kunne ta dem i bruk ? uansett så regner jeg ikke med at det er vanlig codec-er Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg har lastet ned 3-4 forskjellige codecer og har ikke måttet betale for de. Har heller ikke hørt om at man må betale for noen hvertfall Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 jeg mener å huske at en gang ( lenge side så det kan ikke dokumenteres) skulle jeg spille av et eller annet men det virket ikke og så skulle jeg laste ned noen codec-er , men det ble mislykket. det var vis noe som manglet. når men er inne på det. er det ikke også slik at menge codec-er ligger som nedlastingspakker, og man risiker å være dobbelt dekket hvis man lastet ned fler av dem ? nå er det nok på tide å prøve denne media spilleren Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. oktober 2020 Del Skrevet 11. oktober 2020 Lurer på hvordan i all videste verden man kan hindre playern fra å åpne GOMs hjemmeside i browsern når man stenger GOM (skjer ikke hver gang)? Irriterende. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 12 år senere, og nå bruker vi VLC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå