LockBreaker Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Må si meg enig der. Det var noe spenstig ved den treeren der. Orginal er den også. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nr. 4.. Neida.. likte best nr. 3 jeg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Hva synes dere om to kammer for å skille varmen fra PSU og harddiskene fra hovedkortet? Slik som det er på flere kabinetter en kjøper. Kanskje noe slik, bare med hull for kabler? Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det designet det var ikke dumt altså! Om du har plass så kan du jo vri HDDstativet 90 grader for å enklere komme til med kabler, men da må du ha ett stativ med hurtigfester for å få dem ut igjen, men samtidig bra med hull for ikke å ødelegge luftstrømmen. Også har du jo god plass til radiator i toppen, om du vil vannkjøle. Men du er deffinitivt inne på noe ja! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Takk skal du ha Kablene skal være så lite synlige som mulig så stativet kommer nok til å stå slik. Evt. snu det slik du sier men ha kablene bak. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det er ikke dumt det der nei. To separate kammer har mye å si for temperatur vil jeg tro. Tror ikke det er noe lurt å snu den hdd-racken noen annen vei i forhold til slik det er. Hvilket materiale planlegger du å bygge i? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Blir nok bygget i MDF plater, usikker på tykkelse enda. Men rund 10-15mm tenker jeg Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Min stemme går definitivt til den tredje! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Noen tips til løsninger for å skjule kabler? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vel, sorte rør er jo en mulighet. Dersom du plasserer dem på strategiske plasser hvor det går mye kabler, så vil det nok hjelpe på å route kablene gjennom de rørene. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Tenker på at de skal være helt skjult, slik som feks bak hovedkortet. Endret 11. januar 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Skjul alt bak hovedkortet. En annen morsom sak er jo det å lodde fast PSU-kabler på hovedkortet, så det ser ut som de ikke er plugget i Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Får lage litt plass bak hovedkort brettet ja, men tror jeg stå over loddigen Har du prøvd det? Lenke til kommentar
ollidolli Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Velig fin kasse men jeg liker ikke at 5 3/4 floppyene vises, det er somregel unøvendig og litt styggt men bra arbeid :!: Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Brønene til DVD brenner mm. i front du tenker på? Det er bare fire Hva mener du jeg skal gjøre om jeg trenger mere plass der i ettertid? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Er det noe serlig vits med de to 80mm viftene i bunn tro? PSU'en tar vel den luften greit. Da blir det litt mindre bråk. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Noen tips tiø hvordan jeg skal få til buen? Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Han mener sikkert den som skal være i den plata som "deler kabinettet i 2 rom"? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Den skal vere i metall eller tre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå