DJMartin Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Heisann! Jobber med en side hvor jeg bruker gjennomsiktige bakgrunner. Som eksempel har jeg laget to sider som forklarer problemet. Jeg bruker javascript til å få png-filene til å bli gjennomsiktige i IE6 (unit PNG fix), men da blir også paddingen helt rar. Hvis man fjerner unit PNG fix så går paddingen tilbake til normal. http://kumlokk.no/filer/padding/ Noen som vet hvordan jeg kan løse problemet? PS: Forskjellen ses bare i IE6 og lavere. Takk Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Bruk conditional comments for å definere et eget stilark for IE 6 der du definerer paddings? <!--[if IE 6]> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="ie6.css"> <![endif]--> (skal ligge i mellom <head> og </head>) Edit: fant forresten denne: <!--[if IE 5]> According to the conditional comment this is Internet Explorer 5<br /> <![endif]--> <!--[if IE 5.0]> According to the conditional comment this is Internet Explorer 5.0<br /> <![endif]--> <!--[if IE 5.5]> According to the conditional comment this is Internet Explorer 5.5<br /> <![endif]--> <!--[if IE 6]> According to the conditional comment this is Internet Explorer 6<br /> <![endif]--> <!--[if IE 7]> According to the conditional comment this is Internet Explorer 7<br /> <![endif]--> <!--[if gte IE 5]> According to the conditional comment this is Internet Explorer 5 and up<br /> <![endif]--> <!--[if lt IE 6]> According to the conditional comment this is Internet Explorer lower than 6<br /> <![endif]--> <!--[if lte IE 5.5]> According to the conditional comment this is Internet Explorer lower or equal to 5.5<br /> <![endif]--> <!--[if gt IE 6]> According to the conditional comment this is Internet Explorer greater than 6<br /> <![endif]--> </p> Endret 7. november 2008 av Equerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå