PrayingMantis Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hadde planer om en julegave til brodern etter jeg leste annmeldelse av dette spillet på gamer.no, men det har vist seg vanskelig. Jeg har kun funnet ut at man må koble opp PS3'en sin og laste det ned. Er det noen som aner om det lar seg kjøpe på Disc i en eller annen butikk ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Wipeout HD er kun nedlastbart ja, kan ikke kjøpes på disc. Edit: Men kan du ikke bare snike deg inn på PS3'en hans julaften og kjøpe det til han da, så sier du at julegaven ligger ferdig installert på maskinen Endret 5. november 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Faen Han digga spillet og jeg selv digga spillet, da det kom ut på PS1. Det er så vanedannende at det er helt sykt. Man bare må ha mer ha mer ha mer Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Går det ikke an og gi gavekort eller noe da igjennom psn? Wipeout HD er helt knall! Eneste som er et helsikkens stort minus er at jeg ikke har hdtv! nooooes Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Gi han et kort hvor det står at du betaler for wipeout eller noe slikt da. Er vel ikke så veldig vanskelig å få til noe slikt Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Gi han et kort hvor det står at du betaler for wipeout eller noe slikt da. Er vel ikke så veldig vanskelig å få til noe slikt Syns dette var et godt forslag. Gjør gjerne litt ekstra ut av det også, bilde av wipeout på eller noe sånt Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Støtter de over meg her. Gå til www.wipeouthd.com og last ned en wallpaper av spillet, print det ut som et kort og skriv på baksiden at du kjøper spillet til ham Endret 6. november 2008 av ResidentDante Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Awwww ja gjør det, kjempe snill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå