uhuruguy Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg har en Suzuki Wagon 1998-modell som ikke slapp gjennom EU-kontrollen pga mye rust i kanaler og andre steder. Skal nå kjøpe ny bil, og de vil skal kjøpe den nye av er ikke interessert i innbytte. Samtidig som den er så rustet at det nok vil koste 20-30-tusen å sette den i stand igjen, er det jo mange ting som er helt ok med den - så det er jo litt kjipt å bare vrake den. Hvor mye kan jeg ta for den som delebil (evt dersom det er noen nevenyttige som kan fikse den selv)? Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg tror ikke Suzuki egner seg som delebil. Grunnen er at eierne av slike biler ikke er særlig bilinteressert. De ligger ikke i garasjen og skrur bil på kveldstid, men overlater arbeidet til et verksted. Jeg tror du bare kan innkassere vrakpanten på denne. Tror ikke verdien av en ti år gammel minibil er stor nok til å forsvare en slik stor reparasjon. Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har du et bilde av rustskadene? Ligger en på finn til 9999 så du må nok en del lavere enn det. finn Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Legg den ut på finn.no eller autodb. Helt sikkert noen som vil ha den som herjebil hvis den har rett pris Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg har en Suzuki Wagon 1998-modell som ikke slapp gjennom EU-kontrollen pga mye rust i kanaler og andre steder. Skal nå kjøpe ny bil, og de vil skal kjøpe den nye av er ikke interessert i innbytte. Samtidig som den er så rustet at det nok vil koste 20-30-tusen å sette den i stand igjen, er det jo mange ting som er helt ok med den - så det er jo litt kjipt å bare vrake den. Hvor mye kan jeg ta for den som delebil (evt dersom det er noen nevenyttige som kan fikse den selv)? Jeg solgte en 1983-modell Ford Sierra for en bekjent i fjor, den gikk ikke igjennom EU-kontrollen og hadde bare en mnd. igjen før skiltene ville bli tatt. Jeg fikk beskjed om at alt over vrakpant var mitt. Solgte den for 9000,- på et par timer. Legg den ut til en ok pris så ser du hvordan interessen er. Du kan alltids justere ned prisen om ingen tar kontakt med deg. Som regel får du alltid solgt en bil, det er bare snakk om hvor lavt du er villig til å gå. Lenke til kommentar
uhuruguy Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Takk for tilbakemelding, alle sammen. Jeg prøver nok å få solgt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå