Gå til innhold

Hjelp, skjerm til kunshan M570TU?

MadRos

Anbefalte innlegg

Har en kunshan M570TU fra multicom, men vil kjøpe en ny skjerm til bærbaren, siden den gamle har fått "press-merker" noen pixler har blitt "lysere", ser ut som uvaskbar hvit flekk, og vil skifte ut skjermen min. Men multicom vil ikke selge noen av sine skjermer separat, har allerede spurt dem. Noen iddeer hvor jeg kan få kjøpt skjerm? og link kansje..

Endret av hproslan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontakt multicom å få vite hva slags skjerm som skal sitte i pcen. Deretter; google + ebay. Kan også høre direkte med pc verksteder om de kan ta inn for deg, men ikke bli overrasket om du får nei.

EDIT: forøvrig er emnetittelen dårlig. Ta heller "skjerm til kunshan M570TU" eller lignende. :)

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar
Har en kunshan M570TU fra multicom, men vil kjøpe en ny skjerm til bærbaren, siden den gamle har fått "press-merker" noen pixler har blitt "lysere", ser ut som uvaskbar hvit flekk, og vil skifte ut skjermen min. Men multicom vil ikke selge noen av sine skjermer separat, har allerede spurt dem. Noen iddeer hvor jeg kan få kjøpt skjerm? og link kansje..

Studer vedlagt link for hva maskinen heter under andre internasjonale merker:

http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=235531

Så går du til ebay.com og søker opp de merkene og modellnavn og LCD for å finne løse LCD skjermer som matcher den du har.

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...