Papirpose Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har noen saker på gang, og skal i den forbindelse bruke 5V fra PC'en. Tror dere det vil være noen fare å ha 5V over et par ledninger som er pakket inn i noe bomullsaktige saker (sikkert syntetisk, og ikke spør hvorfor. Dere får tidsnok se ), så lenge jeg isolerer alt med krympeslange? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 hmmz.. prøv deg frem, men la en røyk varsler være atmed for sikkerthetskyld! :wink: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Hehe, tror jeg pakker alt inn i en liten plastikkboks. Regner med at jeg kan få opp ferdige bilder allerede i morra Men hva det skal bli, det er HEMMELI Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Så lenge du ikke overbelaster eller kortslutter nevnte ledning, burde det gå bra. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 hvorfor ikke pakke inn i nicket ditt`? Haha. DÅRLI SPØK! :wink: Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Du liker visst å pakke inn ting Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 plz Er omtrent halvferdig med min lille mod nå - skal gjøre ferdig og ta bilder så snart jeg kommer meg hjem fra skolen. Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Venter i spenning.. :wink: Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Venter i spenning.. :wink: Hvis du går rett under på "jeg presenterer for dere" så slipper du spenningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå