bholmsen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg sitter på en vista maskin, og til tider viser iconet nede i hjørnet, at local only connection kun er koblet til. Men internettet fungerer like godt. Jeg er koblet rett i rutermodemet med kabel. Har søkt rundt om, og de som har det samme problemet, har ikke internet i det hele tatt. Hvorfor har jeg internet, er det et vista problem? Noen som kan forklare? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Du kan gå inn og disable IPv6. Mulig det løser problemet ditt. Har ikke noen forklaring men det er visst et kjent problem i Vista. Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Ok, da er ipv6 huket vekk. Foreløbig har jeg full kobling. For se hvordan det går fremover. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Nei, ble ikke noe bedre, har lagt inn den nye firmwaren til min 3com ruter, men det hjalp ikke. Normalt skulle jeg vel ikke ha internet hvis "local access only" tilkoblingen er på. Men jeg har internet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå