Etern1tyy Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 bare lurte på om noen vet om noen butikker (enten i vest-agder eller online) som de har et godt utvalg av amerikansk fotball utstyr på. ettersom eneste jeg vet om er outlet.dk som er dansk... frakten vettu Lenke til kommentar
perK92 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 bare lurte på om noen vet om noen butikker (enten i vest-agder eller online) som de har et godt utvalg av amerikansk fotball utstyr på. ettersom eneste jeg vet om er outlet.dk som er dansk... frakten vettu Tror ikke det det er noen butikk som selger i Nore, men jeg pleier å gå til headcoachen min som bestiller utstyret for meg, da slipper hvertfall jeg flere avgifter og får det et par hundre kroner billigere. Tror de fleste lag i Norge har avtale med leverandør, men er ikke sikker. bare lurte på om noen vet om noen butikker (enten i vest-agder eller online) som de har et godt utvalg av amerikansk fotball utstyr på. ettersom eneste jeg vet om er outlet.dk som er dansk... frakten vettu Tror ikke det det er noen butikk som selger i Nore, men jeg pleier å gå til headcoachen min som bestiller utstyret for meg, da slipper hvertfall jeg flere avgifter og får det et par hundre kroner billigere. Tror de fleste lag i Norge har avtale med leverandør, men er ikke sikker. sry for dobbel post mente også Norge istedenfor nore sender fra skolen der pc er herpa Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 bare lurte på om noen vet om noen butikker (enten i vest-agder eller online) som de har et godt utvalg av amerikansk fotball utstyr på. ettersom eneste jeg vet om er outlet.dk som er dansk... frakten vettu Tror ikke det det er noen butikk som selger i Nore, men jeg pleier å gå til headcoachen min som bestiller utstyret for meg, da slipper hvertfall jeg flere avgifter og får det et par hundre kroner billigere. Tror de fleste lag i Norge har avtale med leverandør, men er ikke sikker. bare lurte på om noen vet om noen butikker (enten i vest-agder eller online) som de har et godt utvalg av amerikansk fotball utstyr på. ettersom eneste jeg vet om er outlet.dk som er dansk... frakten vettu Tror ikke det det er noen butikk som selger i Nore, men jeg pleier å gå til headcoachen min som bestiller utstyret for meg, da slipper hvertfall jeg flere avgifter og får det et par hundre kroner billigere. Tror de fleste lag i Norge har avtale med leverandør, men er ikke sikker. sry for dobbel post mente også Norge istedenfor nore sender fra skolen der pc er herpa Vel, fant ikke på kelkoo, og der er det meste man kan kjøpe i norge Kelkoo.no Lenke til kommentar
Witten Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Norge har enda ikke noen butikk som selger utstyr. Men sjekk disse sidene: www.contactsports.se www.outlet.dk Begge sender til norge og er heller ikke så dyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå